Tuesday 2 December 2008

hakikatnya

"if only i can say im sorry....i really meant it...im so sorry...its my mistake too...everyone has own reason..."

tetapi hakikatnya.....

“Sacrificing your happiness for the happiness of the one you love, is by far, the truest type of love.”

"Too long a sacrifice can make a stone of the heart"

Kali ini entry ini bersifat santai.....
entah apa yang patut dirasai sekarang ini....
serba tak kena....
ku telan dan hadamkan sahaja......
tak ada kudrat lagi untuk aku melawan arus.....
bertafakur,berfikir dan menaakul.....
kini aku dimana?
bukan buang tabiat...
bukan tidak sedarkan diri...
bukan sengaja mengelak....
tapi dah tak tahu nak buat apa....
semakin cuba mencoret dan menafsir....
tiada kata nama...
tiada kata sifat....
tiada kata kerja.....
yang menerjah fikiranku....

Hakikatnya......

serabut....
tanggungjawab makin bertambah.....

mari membahagikan minda
60% - pembelajaran
20% - keluarga
10% - LTDN9
5% - suasana
5% - inilah yang paling sukar

waduh kok mana gue mahu ngerti semua ini.....

Hakikatnya.....

hidup dalam fantasi....
alam maya kebergantungan.....
keliru selaputi kejutan.....
tiada arah tujuan.....
fokus yang mencapah....

say cheese....maaf dipinta pada semua......

tak semua orang memerlukan penjelasan....
diam lebih baik dari berbicara.....
tidak mengenali diri sendiri....
punca utama diperkatakan.....
sejauh mana kebenaran.....
tatkala sahabat karibku setuju....
bonda yang sangat memahami...
setiap gerak geri dan riak muka....

AKU TERKESIMA TERPAKU
AKU BENAR-BENAR MOHON MAAF

No comments: