Wednesday 18 March 2009

SUNWAY-->BILIK MAYAT





salam to all....

Yesterday was my day.....somebody whispered me....
huhu....
I just replied.....
"kene ingat mati kowt"
My housemates said....
"alhamdulillah....patutla puase arinie eh"

huhu....
March every year really significant and meaningful to me...
15 March - My eldest bro birthday
17 March - My Big Day
19 March - My beloved Mama's Birthday
"Happy Becoming Birthday MAMA!!!"

My childhood day "Flash back"
I was thinking...."macam mane la bole cantik jea susun abang,wani & mama nyer birthday"
"tu sume kuasa Allah....wani ngn abang ni memang kembar 3 tahun" mama replied once.
masa dahulu-dahulu cam geram gak ngn statement tu...haha...lawak jea...ye la mmg xsuka diri ini dibanding-banding dan disama-samakan dengan sesiapa...

But now........
I dont mind if people say im twins of my brother...
haha...its fun what...but certain things im totally different from him....

here some chronology of my BIG day....
haha...bukan nak jobo...
but i feel very happy....
dan terharu cam nak nangis jer ngn sumeorg....

it started
15 March 2009
OMG i woke up early in the morning....
whatttt..6.50am...
i thought i was late...
when texted angah...he also not yet ready....
haha how lucky im....
but im in hurry.....
baju sume blum gosok lagi...
xtaw bak pkai baju ape...
ok bantai jea...
so around 830 angah reached cyberia...
we went to LCCT...
jap lagi Mama nak berlepas ke Bangkok....
Nasib baik mama xsampai lagi...
kami sebenarnya agak lewat...
Alhamdulillah we reached there on time...
Sayangnya jumpa mama xlama...
dah kene check in...
jadi kami tiga beradik pegila MaryBrown....
konon-kononnya celebrate birthday Abang...
Haha...the dishes there not bad....tasty and worth buying....
hope abang happy with my gift..simple with thought...
angah sent me to KL sentral...

2nd part of the day....


huhu....
we went to sunway pyramid...
i got mission here...
huhu...
my advance birthday celebration with my best friend...
thanks Miezah for the moment :)...
really appreciate...
we had branch at Papa something...
huhu couldnt remember the name...
it was a new place for me...
as usual Miezah always introduce me the new things...
haha...really enjoy!!!!
fortunately i had a mission...
huhu to buy my new sport shoe...
as mama said thats my birthday present weee!!!!!...
i think we "tawaf" the whole sunway pyramid many times...
haha very tiring...
after i tried almost 20 shoes in several store...
finally i manage to get the one i like :P
actually there is one shoe i damn like...
but no size so sad...
however this shoe is good enough for me after 70% less...
wee as usual i only shopping during sales only :)...
I spent almost one day with Miezah...
huhu interestingly i bought pants also sales 70%...
unfortunately i receive a phone call...
OMG there were alot assignment waiting for me...
i have to give Miezah a big credit help me to select and be patience...
haha...
long time no shop la Miezah :)...
Thank you so much of your cute special cake for me :)...


huhu...
orang nak besar ni...
macam-macam pulak rasanya...
tak tertinggalan rasa nak kawen pun ye gak :))...
tapi "hold on" dulu calon pun tak de lagi...
so sabar jea menanti 17 March ni...
sambil itu bersiap sedia atas apa-apa kemungkinan...
haha...
perasan jea wani ni...
apa-apa pun dalam kepala ni memang tgh serabut pasal YM 1....
pro exam....
arghhhh macam-macam lagi komitment zaman-zaman belajar ni....

17 March 2009
Belajar Public Health....
wah!!!!!block kali ni tak de pulak tido dalam kelas....
mungkin dah besar kowt..
insaf tu lebih sikit....
haha....
banyak pulak bende yang nak di photostat kan...
lepas kelas pun pergilah kedai photostat notes...
kawan-kawan semua buat bodo jea...
"bisik hati ini"
macam nak sayu-sayu pun ade...
tapi bile pikir dah besar ni...
nikamat iman dan hidup dah cukup besar...
nikmat sahabat-sahabat yang baik disekelilingku....
memberi semangat untuk aku terus berjuang...
tiba-tiba Faran call...
jarak umur kami tak jauh berbeza...
selang 6 hari jea...
jadi die mengajak aku main ping pong....
konon-kononya nak rasmikan bad ping pong dier...
wah terasa diberi penghormatan plak...
OMG mmg aku sangat rindu main ping pong...
apa lagi terus berlari dari kedai menuju ke kampus...
huhu....
bila bukak jea pintu DISECTION HALL @lebih dikenali sebagai BILIK MAYAT...
berkumandang lagu pengantin baru :))...
haha salah tema la korang ni....
SUPRISE!!!!....
mati-mati ingat ada ke calon suami sampai meriah lagu pengantin baru...
yang tak boleh tahan siap ade payung "ecah" pegang konon2nya nak jadi pengapit...
haha that was my suprise party yang sangat lawak.....
sampai menangis gelak...
belum abis gelak....
dieorh hadiahkan Raket Squash!!!!!!!!!!!
SQUASH!!!!!WHAT!!!!!!
giler lagi aku rase nak melompat......
THANKS MY DEAR FRIENDS for the present!!!!!!
REALLY meaningful......
sangat tak sangka kejutan yang sangat best!!!!!!!!!!!!!!!

Thanks everybody!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

Nabihah Bazz said...

hahahah..
glad u had fun on ur bday!
may Allah bless u (:

raja hazwani aimi said...

for AnB : thanks my dear friend for ur support...hope to wait 10.10.10...huhu

Anonymous said...

ceyt. nape i sorg je yg buat aksi bebas... hahaah