Saturday 20 June 2009

Sikap & Attitude

"Ur Sikap, saya tak berkenan"

a sms come...
sedih bila membacanya...
terfikir sejenak adakah pengirim sms ini sungguh mengenali diri ini?
tapi tidak mustahil...
pengirimnya sangat mengenali diri ini...
aku redha dengan statement itu...
bila buat reflection...banyak jugak perkara-perkara yang
-aku terlepas pandang
-aku tak sedar
-aku ambil ringan

terima kasih pada pengirim sms itu...
kerna dengan ini aku lebih muhasabah diriku...
tapi bagi aku kekurangan dan kelemahan seseorang itu sangat subjektif...
manusia tidak sempurna...
aku juga tidak terlepas...
adakah ini persoalan utama untuk seseorang itu tidak boleh terima diri ini seadanya?

pada sahabat-sahabatku...aku sangat dahagakan kritikan yang membina untuk aku terus memperbaiki diri ini...

No comments: