Tuesday 26 May 2009

Aku hanya mahu istiqamah dalam bertaubat......

bukan aku tidak menangisi dan kesal atas segala perbuatan burukku.....
pokoknya penyucian jiwa itu hanya singgah buat seketika.....
bila aku diuji dalam realiti kehidupan aku keliru.....
aku buat pilihan yang salah....
kembali lah aku kejalan yang tersimpang....
aku dhoif......
maafkan aku.......
buat masa sekarang...janganlah letakkan apa-apa harapan atas diriku.....
aku tak mampu memikulnya.....
aku sedang mencari kekuatan diriku....
jangan percayakan diriku....
kerna aku sendiri sangsi dengan diri sendiri.....
apa yang aku mahu capai penyucian hati dan istiqamah dalam bertaubat.....
sungguh hina diri ini berada disisiMu......
ampunkan dosa aku Ya Rabb.......

2 comments:

Nabihah Bazz said...

be strong!! Allah bersama hamba2NYA yg DIA sayang iA :)

p/s: im wif u no matter wat,iA.

aimifirha said...

thanks biha...remind me into the right path always!!!!