Tuesday 26 May 2009

aku yang lalai....aku yang salah....

just tak tahu ape nak cakap sekarang ini.....
perjalanan dan sejarah hidup terlalu rumit...
semua salah diri sendiri....
seolah-olah hilang tarbiyah.....
hilang pertimbangan.....
tergamak aku calarkan semua yang aku bina berbelas tahun.......
tapi aku cemarkan sekelip mata.....
semestinya redha......
tapi aku terlalu kesal dengan diri sendiri.....
masih adakah jalan untuk aku selamat.....
masa semakin suntuk.....
aku mahu terlepas dari penjara ini....
penjara yang penuh dengan kekesalan jauh dari keredhaan Nya....

1 comment:

Anonymous said...

salam,
perjalanan yang lurus tanpa dugaan dan ujian selalu melalaikan, cubaan dan rintangan menambah pengalaman dan menambah harga diri..
Teruskan perjalanan itu walaupun ada kalanya kita perlu berundur untuk memberi ruang untuk mengatur strategi baru meneruskan perjuangan..yang pasti teruskan perjalanan itu walaupun kadangkala menyesak dada..

Itu sebuah perjuangan..berjihad insya'allah..